بهترين تعميركار كولر گازي سامسونگ از ديد سازمان كارآفريني!

۴ بازديد

تعمير كولر گازي سامسونگ

بهترين خدمات تعمير كولر گازي سامسونگ (SAMSUNG) را از نمايندگي هاي مجاز سامسونگ بخواهيد. بهترين تعمير كار براي اسپيلت هاي حساس سامسونگ،پرسنل و تعميركاران فعال در نمايندگي هاي سامسون نمايندگي هر برندي در زمينه تعمير تجهيزات و وسائل ديجيتالي،بهترين تعميركار همان برند است! بسيار مهم است كه چنانچه از برند كولر گازي سامسونگ در واحد ساختماني خود استفاده مي كنيد،براي تعمير،سرويس،نصب و عيب يابي آن حتما به نمايندگي مجاز و مجهز كولر گازي سامسونگ مراجعه كنيد.علاوه بر تخصص نمايندگي هاي مجاز سامسونگ تمامي قطعات و تجهيزات اورجينال و اصل را طبق قانون مي بايست به مشتريان عرضه نمايند. نكته قابل توجه آن كه خدمات تعمير كولر گازي توسط نمايندگي هاي سامسونگ مي بايست به صورت تضميني به عمل برسد.بدين معني كه چنانچه تعمير كار مستقيما از نمايندگي به محل سكونت شما اعزام شود و اقدام به تعمير كولر گازيتان كند و پس از چند روز دوباره همان مشكل به سراغتان بيايد،نمايندگي تعميرات اسپيلت سامسونگ موظف است تعميركار را مجددا به محل سكونتتان اعزام نمايد. قيمت تعمير كولر گازي سامسونگ (SAMSUNG) چقدر است؟ قيمت كولر هاي گازي سامسونگ تماما بستگي به مشكل داكت اسپيلت دارد.تعمير بخش ها و قطعات مختلف مي تواند قيمت هاي مشابه يا متفاوتي داشته باشد و هزينه اي كلي براي آن در نظر گرفته نمي شود.قيمت تعمير را تعميركار حاضر در محل با تشخيص و عيب يابي فاكتور مي كند. سرويسكاران نماينده رسمي تعمير و عيب يابي كولر هاي گازي سامسونگ (SAMSUNG) است. نمايندگي سرويسكاران با بيش از 10 سال سابقه در حوضه راه اندازي و خدمات پس از فروش كولر ها و اسپيلت هاي سامسونگ خدمات سرويس،نصب و تعمير را به صورت تضميني و در صورت عدم رضايت مشتري بازگشت وجه را عرضه مي نمايد. شماره تماس نمايندگي سرويسكاران جهت تعمير كولر گازي سامسونگ (SAMSUNG) در هر ساعت از ساعات كاري (8 الي 20) و در صورت تمايل استفاده از خدمات تعمير دستگاه SAMSUNG مي توانيد از هر 22 منطقه از تهران از سرويسكاران درخواست اعزام نزديكترين تعميركار به محل زندگيتان كنيد.
تعمير كولر گازي سامسونگ در صورت بروز هركدام از مشكلات زير به انجام مي رسد، لازم به ذكر است تمامي مشكلات احتمالي و حتي دور از انتظار را در ادامه آورده ايم و تعمير مشكلات كولر گازي سامسونگ از حالات زير خارج نيست و سعي كرده ايم تمامي موارد را پوشش دهيم.
  • در صورت مشاهده هر كدام از موارد زير كولر گازي سامسونگ نياز به تعمير دارد.همچنين مي توانيد با تماس از كمك تعميركاران ما استفاده نمائيد.
1.در حالت (cool mode) يا همان حالت سرمايشي كولر گازي سامسونگ به اندازه كافي و يا اصلا سرمايش كافي را ندارد!
چرا اين مشكل پيش مي آيد؟
  • در مرحله اول مي بايست كنترل هدايتگر را بررسي كنيد.در بسياري از موارد استفاده از كنترل كولرهاي گازي توسط نصاب كولر گازي سامسونگ به درستي به مصرف كننده آموزش داده نشده است.در هر صورت با مراجعه به دفترچه راهنماي كولر گازي سامسونگ مي توانيد عملكرد هر كدام از دكمه ها را مشاهده كنيد.با تنظيم درجه سرماي دستگاه با استفاده از دكمه "mode" به معناي "حالت و يا وضعيت" كولر گازي را در وضعيت سرمايش قرار دهيد.معمولا با فشردن اين دكمه بر روي صفحه كوچك نمايشگر اسپيلت سامسونگ تصوير دانه برف مشاهده مي كنيد كه به معناي حالت سرمايشي كولر گازي مي باشد.در اين حالت با تنظيم درجه (فشردن دكمه هاي فلش بالا و پايين در وضعيت temp) مي توانيد درجه سرمايش دستگاه را تغيير دهيد.اما اگر اين كار را انجام داديد و تغييري ايجاد نشد موارد زير را بررسي كنيد.
عملكرد كنترل كولر گازي سامسونگ
  • در مرحله دوم كمپرسور كولر گازي سامسونگ را بررسي كنيد.معمولا با روشن كردن كولر گازي با استفاده از كنترل هدايتگر كمپرسور نيز روشن شده و صداي كار كردن آن به طور محسوس قابل شنيدن است.چنانچه در اين حالت دريافتيد كه كمپرسور از كار افتاده است در نظر داشته باشيد كه كمپرسور نياز به تعمير دارد.
  • در مرحله سوم بايد در نظر داشته باشيد كه ممكن است شارژ كولر گازي سامسونگ تمام شده باشد.رايج ترين مشكلات تعميرات كولر هاي گازي سامسونگ و عدم سرمايش آن مربوط به شارژ گاز آن است.گاز هاي مبرد كولر گازي سامسونگ نقش اصلي در فرآيند سرمايشي دستگاه را دارند.
2.از قسمت هاي مختلف (پنل دروني يا اوپراتور) آب به صورت قطره قطره و يا جاري به بيرون منتقل مي گردد!
چرا اين مشكل پيش مي آيد؟
  • دليل اول مي تواند كم گاز بودن اسپيلت باشد.در اين صورت آب درون شلنگ هاي منتقل كننده برفك زده و اين برفك به وسيله فن داخل اوپراتور با شدت به بيرون پرتاب شده و در مسير ذوب شده و به صورت مايع از دستگاه بيرون خواهد زد.
  • دليل دوم مي تواند سوراخ بودن و يا نشتي دادن شلنگ منتقل كننده آب مقطر باشد.در اين صورت بخشي از آب از داخل شلنگ چكه مي كند.در اين حالت خود شما نيز مي توانيد نشتي شلنگ را (در صورت جزئي بودن آن) با استفاده از چسب هاي مخصوص برطرف سازيد اما پيشنهاد مي شود براي عوض كردن آن حتما از يك تعميركار كولر گازي سامسونگ استفاده نمائيد.
  • دليل سوم مي تواند شكستن حوضجه كولر گازي مي باشد.حوضچه جايگاهي درون اوپراتور است كه نقش نگهداري آب را بر عهده دارد.گاها در اثر تعويض قطعات و يا سنگين شدن آن دچار شكستگي و نشتي مي شود و اين آب به درون اوپراتور سرازير شده و باعث مي شود كولر گازي سامسونگ آب را به بيرون منتقل نمايد.تعويض و يا تعمير حوضچه آب هزينه چنداني ندارد اما در صورت عدم تعمير مي تواند باعث اختلال و اتصال سيم هاي داخلي و قطعات برقي داخل اوپراتور شود.
  • دليل چهارم مي تواند گرفتگي شلنگ درين كولر گازي سامسونگ باشد.شلنگ هاي درين زير لوله هاي مبرد و كابل برق قرار مي گيرد و نقش تخليه آب تقطير شده را بر عهده دارد.گاها با گرفتگي شلنگ هاي درين موجب پر شدن آن مي شوند و اين آب از قسمت هاي ديگر پنل به بيرون منتقل مي گردد.
3.كولر گازي سامسونگ صدايي فراتر از حد نرمال توليد مي كند! چرا اين مشكل پيش مي آيد؟
  • دليل اول عمده ترين دليل اين موضوع است.تعدادي فن داخل دستگاه هاي كولر گازي وجود دارد كه وظيفه خنك كردن قطعات الكتريكي داخل آن را دارد.گاها با جا به جايي دستگاه و يا طي كاركرد زياد،فن ها دچار جا به جايي و كج شدن مي شوند و با برخورد با بخش هاي مختلف فلزي و يا پلاستيكي كولر گازي توليد صدا مي كنند.سرويس فن هاي دستگاه بخش مهمي از فرآيند سرويس كولر گازي سامسونگ مي باشد.اما در حالات ديگر مشكل عدم كاركرد فن مي تواند به دلايل معيوب بودن شفت بيروني ، معيوب بودن فن موتور،نيم سوز بودن رله برد،عدم كاركرد سنسور دما،عدم كاركرد ترموستات،سوختن خازن هاي فن باشد.
4.كولر گازي اصلا كار نمي كند!
چرا اين مشكل پيش مي آيد؟
  • دليل اول مي تواند از سيم كشي داخلي واحد ساختماني باشد.گاها قطعي برق باعث نرسيدن برق به دستگاه باشد.ابتدا از برقكشي صحيح واحد خود و به خصوص محل اتصال سه شاخه كولر گازي سامسونگ اطمينان حاصل نمائيد.
  • دليل دوم مي تواند عدم كاركرد و يا اتصالي سيم هاي ورودي برق به درون كولر گازي سامسونگ باشد.در صورت عدم برق رساني به قطعات مختلف كولر گازي سامسونگ به هيچ وجه كار نمي كند.

آيا با كولر گازي سامسونگ خود به مشكل خورده ايد؟

كولر گازي ها در دسته لوازم ضروري منازل محسوب مي شوند و نياز به نگهداري و سرويس دارند، در صورتي هم كه با خرابي مواجه شدند، نيازمند تعمير هستند، اما چطور بايد كولر گازي سامسونگ خود را تعمير كنيم؟ آيا مي توانيم به هر تعميركاري اعتماد كنيم و تعمير كولر گازي خود را به وي بسپاريم؟ در صورتي كه كولر گازي سامسونگ شما با خرابي مواجه شد و نياز به تعمير داشت، حتما سعي كنيد، با نمايندگي تعميرات كولر گازي سامسونگ تماس بگيريد. مجموعه سرويسكاران كه نمايندگي تعمير كولر گازي سامسونگ در تهران را به عهده دارد، يكي از بزرگترين و بهترين نمايندگي هاي تعميرات محصولات سامسونگ مي باشد.

چرا بايد كولر گازي سامسونگ تعمير شود؟

تعمير كولر گازي سامسونگ نيز مانند ديگر برندها بايستي توسط يك فرد متخصص و آموزش ديده انجام شود، تا بتواند باعث رفع مشكل و بهبود در عملكرد دستگاه شود. كولر گازي سامسونگ با ويژگي هاي منحصر به فردي كه دارد يكي از دستگاههاي معتبر كره اي مي باشد كه اين روزها در اكثر خانه هاي ايراني به چشم مي خورد. كيفيت در عمل و طول عمر بالا دو مشخصه اصلي در كولرهاي گازي سامسونگ مي باشد كه توانسته رضايت مشتريان زيادي را به همراه داشته باشد و اين روزها در هر جايي از اين برند نام آشناي كره اي ياد شود. حال براي اينكه بتوانيد با راهكارهايي به طول عمر دستگاه و كيفيت آن بيفزاييد بايستي تعمير كولر گازي سامسونگ را در اولويت قرار دهيد تا بتوانيد تا ساليان سال از اين دستگاه بهره مند شويد. با ما همراه باشيد تا مطالب مهمي را در رابطه با تعمير كولر گازي سامسونگ برايتان ارائه دهيم. گاهي اوقات با وجود تمام مراقبت ها و نگهداري ها باز هم يك نقص فني كافيست تا عملكرد كولر را زير سوال ببرد. به عنوان مثال ممكن است در يك روز گرم تابستان كولر شما دچار مشكل شود و فضا را خنك نكند. در اين حالت اگر خودتان در زمينه تعمير كولر گازي سامسونگ تبحر داريد، مي توانيد با بررسي عواملي مشكل را حل كنيد. غالبا خنك نكردن كولر گازي به كمبود گاز شارژ كولر مربوط مي شود و بايستي آن را بررسي كنيد. منتها اگر در زمينه تعمير كولر گازي سامسونگ تجربه اي نداريد، پيشنهاد مي شود اينكار را به يك سرويسكار حرفه اي بسپاريد.

سرويس و تعميرات كولر گازي سامسونگ

شايد اولين سوالي كه برايتان پيش آيد اين است كه تعميرات و سرويس كولر گازي سامسونگ شامل چه مواردي مي شود؟ تعمير كولر گازي سامسونگ شامل:
  • تعمير برد
  • شارژ گاز
  • تعويض خازن و كمپرسور در صورت سوختگي
  • تعويض لوله كشي و شيلنگ كولر گازي
  • رفع مشكل موتور فن
  • رفع مشكل باد گرم كولرگازي سامسونگ
  • مشكل صداي زياد كولرگازي سامسونگ
  • مشكل اتصالي برق كولرگازي سامسونگ
  • كاهش كيفيت دستگاه
  • آب ريزي داشتن كولر گازي سامسونگ
  • نمايش كد خطا بر روي دستگاه
  • يخ زدن دستگاه در زمستان
  • و غيره
در صورت بروز هر مشكلي از موارد بالا بايد براي تعمير كولر گازي سامسونگ خود از يك نمايندگي مجاز تعمير كولر گازي اسپيلت سامسونگ درخواست اعزام سرويسكار به محل زندگي خود در تهران كنيد.

چه زماني براي سرويس كولر گازي سامسونگ مناسب است؟

اگر شما در منزل خود داراي كولر گازي سامسونگ هستيد، توصيه مي شود تا هر 8 تا 10 ماه يكبار سرويس دوره اي كولر گازي سامسونگ خود را انجام دهيد. اگر كولر گازي سامسونگ شما در محيط تجاري مانند مغازه و پاساژ نصب شده است، بهتر است كه هر 3 تا 4 ماه يكبار كولر گازي سامسونگ شما سرويس شود. و در آخر اگر در شركت و محل كار كولر گازي سامسونگ داريد، خوب است كه هر 6 تا 8 ماه يكبار آن را سرويس كنيد تا در در هزينه و وقت خود صرفه جويي كنيد و طول عمرو راندمان دستگاه را افزايش دهيد. اگر مشكلات كولر گازي سامسونگ خود را جدي نگيريد هيچ گاه در سرويس كولر گازي سامسونگ خود بي اهميت نباشيد چرا كه كاري تخصصي مي باشد و بايد حتما از سرويسكار حرفه اي مجرب كه در زمينه تعمير و سرويس كولر گازي سامسونگ تخصص دارد بهره گرفت.

نمايندگي تعمير و سرويس كولر گازي سامسونگ

سرويسكاران متخصص در زمينه تعمير كولر گازي و تعمير ساير لوازم خانگي مي باشد و با رتبه خوبي كه در ميان ديگر رقباي خود بدست آورده است اين اطمينان را به شما مي دهد كه به راحتي و در زمان كوتاهي با شناخت نقاط ضعف و قوت دستگاه، به مشكل رسيدگي و آنرا همانند روز اول به شما تحويل دهد. از اين رو پيشنهاد مي شود تعمير كولر گازي سامسونگ را به اين مجموعه بسپاريد. كولر گازي يكي از پركاربردترين دستگاهها در هر منزل و اداره‌اي مي باشد كه در انواع مختلفي توليد و به بازار عرضه مي شود كه در اين ميان كولر گازي سامسونگ نيز يكي از برندهاي نام آشناي كره اي مي باشد كه اعتماد و اطمينان را براي شما به ارمغان آورده است. براي تعمير كولر گازي سامسونگ نيز مي توانيد از سرويسكاران بهره مند شويد و كيفيت و مقرون به صرفه بودن را تجربه كنيد.

سرويسكاران چه كساني هستند؟

سرويسكاران يك مركز تخصصي متشكل از تيمي متخصص، مجرب، متبحر و آموزش ديده هستند كه سرويس و تعمير كولر گازي سامسونگ را در كوتاهترين زمان با مناسب ترين قيمت برايتان انجام مي دهند. افرادي كه در اين مجموعه فعاليت مي كنند با آموزش هاي تخصصي كه در دوره هاي مختلف داشته اند، به يكي از متخصص ترين افراد در تعمير و سرويس تبديل شده اند كه مي توانند در كمترين زمان ممكن مشكل را بررسي و آن را برطرف كنند. در سرويسكاران:
  • سرويسكاران متخصص و فني اين نمايندگي داراي گواهينامه معتبر جهت ارائه خدمات سرويس، عيب يابي و تعمير كولر گازي سامسونگ مي باشند.
  • اگر به اپليكيشن سرويسكاران دسترسي نداريد امكان ثبت درخواست شما از طريق فرم آنلاين موجود در وب سايت سرويسكاران، همچنين از طريق ارسال ايميل و همچنين تماس تلفني امكان پذير خواهد بود.
  • رضايت مشتري هدف اصلي سرويسكاران است.
  • سرويسكاران يكي از حرفه اي ترين نمايندگي هاي مجاز تعمير كولر گازي در تهران مي باشد كه در سراسر تهران خدمات رساني مي كند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.