اجاره ون از تهران رنت ون

معرفي شركت هاي اجاره ماشين عروس

اجاره ون از تهران رنت ون

۵ بازديد

در اين مطلب قصد داريم خدمات تهران رنت ون و وجوه تمايز اين مجموعه با وب سايت هاي ديگر را خدمتتان معرفي منيد و در انتها وب سايت تهران رنت ون را قرار دهيم تا در صورت تمايل براي اجاره ون از اين وب سايت اقدام نماييد.

 معرفي مجموعه تهران رنت ون

مجموعه تهران رنت ون به عنوان يكي از اولين ارائه كنندگان اين خدمت در ايران پاي به ميدان گذاشت و با شروع 2 خودرو امروز به بيش از 50 اتومبيل ون تويوتا و هيونداي رسيده است كه خدمت رساني خود را از پايتخت و كرج آغاز كرد و به كل ايران گسترش داد.

البته منظور از كل ايران شهر هاي مهم و توريستي كشورمان مثل:

شيراز، تبريز، گيلان و مازندران، اصفهان و مشهد است تعداد گردشگران زيادي را در خود جاي مي دهد.

اميد است كه بتوانيم حوزه خدمات خود را به كل كشور افزايش دهيم و در دسترس تمامي هم وطنان مناطق مختلف در ايران باشيم.

اما سوال اينجايست كه چرا از تهران رنت ون ون دربستي بخواهيم!؟ با وجود اين همه شركت ارائه كننده اين خدمت چرا بايد تهران رنت ون را برگزينيم؟

اجاره ون با پايين ترين قيمت

هميشه يكي از مهم ترين سوالات و معيار هاي انتخاب، قيمت ارائه خدمات است و با وجود اينكه بهتر بود اول از كيفيت بگوييم، ترجيح مي دهم با بيان اين نكته مهم كه تهران رنت ون واسطه اجاره نيست، توجه شما را كمي بيشتر از قبل به مطالعه مطلب جلب كنم.

كار اجاره ون از آن جايي كه تازه وارد بازار ايران شده بود و هنوز مراكز خاصي براي بهره گيري از خدمات مربوط به آن وجود نداشت، يكسري افراد كه شايد فعاليت اصلي آن ها ربطي هم به اين موضوع نداشت، پاي به اين بازار نهادند و با رابط هايي كه در ميان رانندگان و خودرو هاي گروهي داشتند، وب سايتي براي اجاره ون راه اندازي كردند!

برخي از افراد كه پيشتر كارشان اجاره خودرو هاي لوكس بود، با خريد چند دستگاه  ون تويوتا شكل اصولي كار را پيش گرفتند و ويترين خودرو هاي خود را با اضافه كردن اين اتومبيل گروهي كامل تر كردند اما برخي شركت هايي كه ديده شده بود در زمينه طراحي سايت فعاليت مي كنند، به سرعت با راه اندازي يك وب سايت ساده، اقدام به گرفتن سرويس هاي ونن دربستي نمودند و اين سرويس ها را به رانندگان منتقل كردند.

خود طبيعتا راننده ها قيمت و تعرفه خود را دارند و اگر همچنين شركتي بخواهد وارد بيزينس آن ها شود، مي بايست سهم خود را بصورت قيمت اضافه بر سازمان بر روي سرويس ها بكشد كه تفاوتي بين مجموعه هايي مثل تهران رنت ون و شركت هاي اين دست مي شود.

تنها خدمات ما اجاره ون است!

 همانطور كه در ابتداي مطلب اشاره كرديم، تهران رنت ون خدمت اجاره ون را بصورت تخصصي ارائه مي كند و فرق است بين شركت هايي كه چند اتومبيل ون براي جوري جنس دارند و شركتي كه تنها ون كار مي كند.

با توجه به اين موضوع، علاوه بر موضوع قيمت، كيفيت هم بصورت متمركز تر و جدي تر بررسي مي شود و مي توان با خيالي آسوده تر براي اجاره ون از يك ارائه كننده تخصصي ون هاي اجاره به منظور مسافرا، تشريفات و غيره بهره گرفت.

اجاره ون تويوتا و اجاره ون هيونداي 

 احتمالا حتما اين سوال را داشته باشيد كه چرا انقدر صحبت از ون تويوتا هايس است؟ مگر خودرو ون ديگري وجود ندارد!؟

اولا بد نيست كه به اين موضوع اشاره كنيم كه اين اتومبيل به بدليل به صرفه بودن، سازگار بودن، فني خوب و امكانات قابل قبول، شروع كننده خدمات اجاره ون در ايران بود و هنوز هم اتومبيل بسيار خوبي در مقايسه  با رقيبان خود به حساب مي آيد.

ون هيونداي h350 هم كه اين روز ها حضور برجسته اي در اين بازار يافته است، خودروي خوبي مي باشد اما بيشتر كااربرد آن براي تشريفات است زيرا يك مسافرت 1000 كيلو متري با اين ون، قيمتي حدود 200 هزار تومان بيشتر از ون تويوتا دارد و براي سرويس هايي كه سر نشينان مي خواهند فضاي باز بيشتري وجود داشته باشد و راحت تر باشند، ون هيونداي h350 انتخاب بهتري است.

اما ون هاي ديگري مثل بنز ويتو هم حضور پيدا كردند اما با وجود يدك كشيدن اسم سنگين بنز، كيفيت قابل قبولي در خود جاي نداده بودند و كمي ضعف در مقابل اين خودرو داشتند.

اما خوب اين اتومبيل هم طرفداران خود را دارد ولي از سوي تهران رنت ون نه ارائه مي شود و نه پيشنهاد!

معرفي وب سايت tehran-rentvan

در ابتدا ممنونم كه زمان با ارزش خود را براي خواندن اين توضيحات گذاشتيد و اميدوارم كه در آن صرفا تبليغ نكرده باشيم و اطلاعات خوبي هم دستگير شما شده باشد.

اما اگر باز هم سوالي در مورد قيمت هاي اجاره ون، شكل ارائه اين خدمت و يا موارد ديگر داشتيد، وب سايت:

www.tehran-rentvan.com در خدمت شماست تا در پشتيباني پاسخ گوي سوالات شما باشد.

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.