هایما یدک فروش قطعات یدکی

معرفي شركت هاي اجاره ماشين عروس

هایما یدک فروش قطعات یدکی

۵۴ بازديد

منبع : فروش بیشتر قطعات یدکی

سلام ! اینجا فروشگاه قطعات یدکی هایما است.

هر فردی که در کسب و کار قطعات یدکی است، سودای فروش بیشتر را دارد!

راز های فروش قطعات یدکی بیشتر به مشتری مداری و رفتاری که با آن ها دارید خلاصه می شود.

اگر بتوانید دایره مشتریان خودتان را هر روز افزایش دهید، یک فروشگاه موفق خواهید داشت.

اما چطور دایره مشتریانتان را زیاد کنید تا به دنبال آن فروش قطعات یدکیتان بیشتر شود؟

چند روش اساسی برای این کار وجود دارد.

در ادامه به بررسی هر کدام از روش ها خواهیم پرداخت.

1-تبلیغات !

شاید تنها چیزی که می تواند در مقابل تبلیغات قرار بگیرد، فوق العاده کار کردن باشد.

اگر به هر دلیلی فوق العاده کار نمی کنید، بهتر است تبلیغ کنید!

امروزه دنیای تبلیغات بسیار گسترده شده است قبول دارید؟

فروشگاه های قطعات یدکی نیز از این قائده مستثنی نیستند.

رقبایتان هر روز در حال تبلیغ کردن هستند.

تبلیغات فروشگاه های قطعات یدکی در چند بستر خلاصه می شود :

  • تبلیغات در اینستاگرام (در اینصورت باید یک صفحه اینستاگرامی با بیش از 5000 فالوور داشته باشید)
  • تبلیغات در وبسایت هایی مثل چرخان، پدال، خودرو 45 و … (در اینصورت باید یک وبسایت مثل هایما یدک داشته باشید)
  • تبلیغات محیطی (با استفاده از تلوزیون شهری، بنر های تبلیغاتی و بیلبورد ها)
  • تبلیغات در کانال های تلگرامی (در اینصورت باید کانال تلگرامی داشته باشید)
  • پنل های پیامکی

تمام این بستر ها را می توانید انتخاب کنید و در آن فعالیت داشته باشید.

2-خدمات خوب ارائه دهید!

فقط فروش مهم نیست! بازگشت مشتریانتان و معرفی آن ها به افراد دیگر از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد.

بنابراین سعی کنید پس از فروش با آن ها تماس بگیرید و از کیفیت محصول و نظر آن ها مطلع شوید.

لطفا قطعات فیک یا قطعات درجه 3 اصلا نفروشید! فروش این قطعات را بسپارید به دیگران!

سعی کنید بسته بندی مناسبی برای محصولات خودتان انتخاب کنید.

می توانید از پاکت پستی ارزان / بگ های تبلیغاتی متنوع / کارتن های بدون چاپ برای ارسال محصول استفاده کنید.

در ادامه بخشی از مقاله سایت بردیا پارت توس در اینباره را می خوانیم :

” چرا بسته بندی قطعات یدکی مهم است؟

خودتان را جای مشتری بگذارید! چرا مشتری اقدام به خرید قطعات یدکی می کند؟

متاسفانه معمولا مشتریانی که قطعات یدکی می خرند، حالشان خوب نیست!

شما تجربه خراب شدن قطعه یدکی خودتان را دارید! در اینصورت اعصاب شما خورد شده است.

اما زمانی که به سراغ خرید قطعه یدکی می روید، یک اتفاق، دیدار یک فرد، مشتری مداری یک فروشگاه و یا قیمت ارزان قطعه می تواند حالتان را خوب کند!

آیا این مورد را قبول دارید؟

در فروش آنلاین لوازم یدکی اما کمی قضیه فرق می کند!

در فروش آنلاین معمولا مشتریان سفارش قطعه یدکی را می دهند و منتظر دریافت آن هستند.

اتفاقی که در اکثر فروشگاه های اینترنتی می افتد!

زمانی که از فروشگاه های آنلاین قطعه یدکی خرید می کنید، معمولا به شکل زیر به دست شما می رسد!

بسته بندی نامناسب لوازم یدکی

این جلوه ای بسیار نادرست برای ارسال یک محصول یدکی به دست مشتری است.

کارتن های رنگ و رو رفته! کهنه شده و گاها پاره شده!

چه خوب است که با خرید پاکت پستی ، قطعه یدکی را بسته بندی کنید و به دست مشتریانتان برسانید. ”

همیشه سعی کنید با استفاده از پیامک، طرح های تشویقی و آف خورده محصولاتتان را برای مشتریان ارسال کنید.

مطمئن باشید که بهترین روش تبلیغات فروشگاه قطعات یدکی، هنوز هم تبلیغات دهان به دهان است.

3-تخصصی بفروشید!

به طور مثال سایت ما فقط و فقط لوازم یدکی هایما را می فروشد.

اگر به تازگی شروع کردید، از یک قسمت خودرو شروع کنید و به صورت تخصصی فروش آن را شروع کنید.

به طور مثال چطور است که از گیربکس شروع کنید؟

همچنین مهم است که خودرو های خودتان را انتخاب کنید.

آیا می خواهید کل قطعات ال نود را بفروشید؟

چطور است که یک فروشگاه تخصصی قطعات جلو بندی L90 تاسیس کنید؟

اگر با این استراتژی شروع کنید، احتمال شکست خوردنتان کم تر است! (چرا؟)

  • چون سرمایه کمتری در این سبک فروش خوابیده است!
  • چون مردم علاقه مند هستند از تخصصی فروش ها خرید کنند.
  • شما به عنوان یک مغازه لوازم یدکی باید خرید هم داشته باشید، در صورت فروش تخصصی، خرید هایتان هم ساده تر خواهد بود.

این موضوعات تماما مزایای فروش تخصصی بخشی از قطعات یدکی یک خودرو خاص است تا فروش همه قطعات یدکی همه خودرو ها !

لازم به ذکر است که فروش قطعات خودرو های چینی نیز انتخاب خوبی است چرا که در عصر جدید، مردم ایران از خودرو های چینی بیشتر استفاده می کنند.

خودرو چینی

خودرو چینی

4- وارد کننده باشید!

با استفاده از کارت بازرگانی می توانید به عنوان وارد کننده قطعات فعالیت کنید!

استفاده کنندگان خودرو های مختلف همیشه دوست دارند لوازم یدکی اصل بخرند.

تنها در قطعات وارداتی می توانیم قطعات اصل را ببینیم (البته این مورد در مورد خودرو های خارجی است).

به طور مثال برند های اصلی قطعات خودرو های چینی، در خارج از ایران فعالیت دارند و قطعات اورجینال این خودرو ها در ایران بسیار کم است.

اگر در حوزه فروش قطعات خودرو های ایرانی کار می کنید، سعی کنید همیشه بهترین برند ها را بفروشید.

شاید برند عظام منتقدان زیادی داشته باشد، اما همچنان در بین رقبای خود بهترین است.

بهتر است به طور مثال دیسک و صفحه عظام را بفروشید تا برند های متفرقه.

سعی کنید تا جایی که می شود مشتری ناراضی نداشته باشید.

5- همیشه به روز باشید!

همیشه لیست خرید داشته باشید!

قیمت های بروز را از مراکز پخش عمده بپرسید و سرمایه خودتان را در کارتان قرار دهید.

تجربه ثابت کرده است که در ایران هیچ چیزی ارزان نشده و نمی شود.

بنابراین اگر فروشگاهتان گنجایشش را دارد، تا جایی که می توانید جنس دپو کنید.

همین انبار اجناس می تواند برای شما سودآور باشد.

سعی کنید در بین پخش کنندگان قطعات تهران، ارزان ترین را انتخاب کنید.

همچنین اگر نقدینگیتان کم است، سعی کنید کمتر خرید کنید اما چکی.

به مرور زمان می توانید به صورت اعتباری اجناس را از پخش کنندگان بخرید و پول آن را بعدا بپردازید.

جمع بندی!

در بین تمامی روش هایی که گفته شد، تبلیغات را بیشتر مهم بدانید.

راستش را بخواهید، بدون تبلیغات کارتان بسیار سخت است.

فروش از تبلیغات حاصل می شود.

هر چند اعتبار و قدمت شما در فروش قطعات یدکی شاید مهمتر از تبلیغات باشد!

اما اگر جوان هستید، باید بدانید که این اعتبار را تا حد زیادی تبلیغات درست می تواند به شما بدهد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.